Prekių pristatymas

Nemokamas pristatymas perkant už 100 eur ir daugiau

  1. Elektroninėje parduotuvėje www.saza.lt įsigytų prekių atsiimti kitaip nei naudojantis partnerių pristatymo paslauga negalima.
  2. Įsigytų prekių atsiimti negalima iš Pardavėjo fizinių parduotuvių, sandėlių ar kt.
  3. Visais atvejais už prekių pristatymą į Kuršių Neriją taikomas papildomas 60 Eur mokestis, kuris grynais mokamas pristačius prekes.
  4. Visas prekes įsigytas elektroninėje parduotuvėje www.saza.lt pristato Pardavėjo partneriai.
  5. Visos pretenzicjos dėl pristatymo ir su tuo susijusių paslaugų kokybės turi būti teikiamos tiesiogiai prekes pristatančiai įmonei.
  6. Pirkėjui, kurio prekių krepšelio bendras prekių svoris skaičiuojant ir prekės pakuotę viršija 30 kg ir nėra papildomai užsakyta sunešimo paslauga prekės yra pristatomos iki Pirkėjo pateikto adreso, o prekes Pirkėjas turi atsiimti iš krovininio automobilio.
  7. Prekės, kurių bendras krepšelis yra 100 Eur arba daugiau yra pristatomos nemokamai. Prekių krepšeliui viršijant 30 kg yra taikomos papildomos 6 punkto sąlygos.
  8. Prekės, kurių krepšelis neviršija 100 Eur yra taikomas papildomas pristatymo mokestis. Prekių krepšeliui viršijant 30 kg yra taikomos papildomos 6 punkto sąlygos.
  9. Prekės, kurių krepšelis viršija 30 kg pristatomos tik iki tos vietos kur gali privažiuoti krovininis automobilis.
  10. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir kurjeriui pateikti Pardavėjo patvirtintą ir el. paštu atsiųstą užsakymo lapą.
  11. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  12. Pirkėjui neužsakius sunešimo, surinkimo ir kitų papildomų paslaugų prekių užsakymo metu, vėliau jos skaičiuojamas ne pagal numatytus tokių paslaugų standartinius įkainius. Tokiais atvejais papildomų paslaugų įkainius nustato tokias paslaugas teikianti įmonė.
  13. Jeigu Pardavėjas praleidžia Prekių perdavimo terminą, jis privalo mokėti Pirkėjui 0,02 % (dviejų šimtųjų) procentų dydžio delspinigius nuo Pirkėjo sumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą perduoti Prekes dieną.
  14.  Iki 45 dienų vėlavimas perduoti prekes Pirkėjui nuo sutarto pristatymo laiko nėra laikomas esminiu sutarties pažeidimu.
  15. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui iš anksto su Pirkėju suderintais terminais. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
  16. Prekės yra pristatomos darbo dienomis nuo 07:00 iki 22:00 valandos, suderintu 3 val intervalu. Atskirų susitarimu tarp Pardavėjo ir Pirkėjo prekės gali būti pristatomos savaitgaliais, švenčių dienomis ar neįprastu laiku.
  17. Pirkėjui negalint priimti prekių Pardavėjo patvirtintu laiku, pardavėjęs privalo pateikti kitą Pirkėjui tinkamą pristatymo dieną ar laiką. Maksimalus pristatymo dienos ir laiko perkėlimas negali būti ilgesnis nei 10 d.d., tokia aplinkybė nėra vertinima kaip prekės pristatymo vėlavimas ir neskaitoma kaip esminis sutarties pažeidimas.
  18. Pirkėjui negalint priimti prekių Pardavėjo pateiktu laiku, Pirkėjęs prekių pristatymą be jokių įsipareigojimų gali perkelti vieną kartą. Pirkėjui prekių pristatymą perkėlus du ir daugiau kartu Pirkėjęs įsipareigoja papildomai sumokėti po 5 eur už vieną sandėlavimo dieną nuo pirmą kartą suderintos pristatymo dienos.
  19. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo, Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka Pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai.
  20. Pastebėjęs prekės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas prekės privalo nepriimti ir tai pažymėti važtaraštyje/sutartyje/Prekės perdavimo akte. Pirkėjui priėmus prekes ir pasirašius važtaraštį/sutartį/perdavimo aktą be pastabų, laikoma, kad perduota prekė yra be defektų, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas. Kai (Jei) pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau, reikia pranešti mums el. paštu labas@saza.lt.
  21. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka Pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas, o papildomos paslaugos, susijusios su prekių pardavimu bei pristatymu, atliktos tinkamai.
  22. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  23. Baldai gali būti pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija.

Reikia konsultacijos?

Registruokite į nemokamą konsultaciją, kurios metu pagal Jūsų poreikius padėsime išsirinkti baldus bei interjero detales.

Taip pat visą informaciją gausite apsilankę mūsų salonuose Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose.