Garantija
- Kiekvienos www.saza.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
- Pirkėjęs sutikdamas su šiomis pirkimo taisyklėmis patvirtina, kad atidžiai perskaitė prekės aprašymą ir specifikaciją.
- Pirkėjęs sutinka, kad minkštų baldų kategorijos prekių aprašymuose pateikti prekių išmatavimai ir realios prekės išmatavimai dėl gamybos specifikos gali skirtis iki 2 cm.
- Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
- Pardavėjas visoms prekėms suteikia 24 mėnesių garantiją, jei nėra nurodyta kitaip prekės aprašyme.
- Pirkėjui garantija suteikiama pateikus PVM sąskaitą-faktūrą.
- Pardavėjo nustatyta kokybės (komercinė) garantija (terminas, reikalavimų pateikimo tvarka, Prekių priežiūros nurodymai ir kt.) yra nurodyta garantiniame talone lietuvių kalba, kuris perduodamas Pirkėjui kartu su Sutartimi/Prekėmis ir yra neatsiejama Sutarties dalis. Pirkėjas, prieš pradėdamas naudoti Prekę, privalo įdėmiai perskaityti garantijos sąlygas, vartotojo instrukciją (jeigu tokia yra.
- Pirkėjo reikalavimas pakeisti Prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas dėl šių priežasčių: jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktos Prekės forma, dydis, spalva, modelis ir/ar komplektiškumas.
- Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
- Garantinio laikotarpio metu nustatytus Prekės kokybės trūkumus (brokus) Pardavėjas taiso savo sąskaita per 45 dienas.
- Jei prekės(-ių) trūkumų (broko) nustatyti nepakanka Pirkėjo kartu su pretenzija atsiųstos vaizdinės medžiagos ir paaiškinimų, Pirkėjas savo sąskaita privalo prekę(-es) pristayti į artimiausią UAB „Saza“ saloną, ekspertizei.
- Ekspertizės metu nenustačius jokių prekės(-ių) trūkumų (broko), Pirkėjas turi savo sąskaita atsiimti ekspertizei pateiktą prekę(-es) per protingą laiką.
- Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS)